Fötternas tur!

Sitter här framför tvn och tittar på Svenska dialektmysterier i ett skållhett fotbad... Måste fräscha upp dem lite.. Nageltrång på stortån, igen.. Det gör ont!

Har varit ute och gått i en timme ungefär och sedan har jag sprungit runt lite med nya kameran, hundarna är ett återkommande motiv..

Ikväll vet jag inte vad det blir riktigt, Felicia och jag pratade om att hitta på nåt och Yvonne föreslog att vi skulle gå på bio här i Linde allihopa, Sommaren med Göran.. Det kanske får bli en kombo!

Jaja kanske återkommer senare..Kan hända att det blir ett litet bildmaraton.. Har ju inte lagt upp så mycket på senaste..:) Ciao


Kommentarer
Postat av: jeennie

Hej! Jag kommer jätte gärna:D Dock feestar jag nog inte, kanske kan vara chafffis om ni ska till stan :) Pusspuss

2009-08-16 @ 20:25:51
URL: http://gynnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0