Karlskrona!

Tisdag vart det jobb även onsdag..

Men det var inte bara jobb i onsdags utan också en speciell dag!  Jag tog klivet in i vuxenlivet och fyllde 20 år! Känns konstigt, vill inte rikigt lämna tonårslivet..;) Tog efterlängtade steg in på systemet (lagligt), kassörskan frågade inte om leg så jag frågade själv om hon ville se det i hopp om ett grattis, men inte det heller.. För dåligt alltså! :P

Dagens i-lands problem..

På kvällen åt vi middag som sagt, supergott!!
Bilder kommer...

Imorse ringde klockan på fem för att packa, duscha och dra iväg ner till Karlskrona.. Tog lång tid ner eftersom vi stannade ett antal gånger plus kikade in Kosta och outleten..:)

Har precis tryckt upp halvtaskiga sånghäften för imorgon blir det kalas minsann! Släkt, släkts familj, kompisar, pojkvän med familj! 29 pers blir vi ungefär.. Mat, dricka och dance all night looong är väl vad jag hoppas på.. Och sång då förstås!

Baby ligger här bredvid och sussar sött, mammas katt ligger på honom.. Mattias vaknade nyss och förstod inte rikigt vad som händer, somnade gott om igen.. haha..

Nu ska jag tvätta fejset och soooova. Iaf några timmar.. Imorgon blir det sightseeing Karlskrona för Bosse & Yvonne (Mattias föräldrar)

Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Carro Sandegren

graaaaaaattis !!!!!!!

2009-08-22 @ 17:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0