Mitt liv just nu!

Det är mycket som händer men jag glömmer att skriva..

Gubbarna började lite tidigare med vårt badrum så vi flyttade till Mattias föräldrar redan i söndags.. (De ska bila, byta stammar och byta ut allting i badrummet + kakla så därför kommer vi inte kunna vistas där på ungefär 4-6 veckor..)

På onsdag blir jag i princip vuxen och kan alldeles själv gå in på systäämet! :) Bätte sent än aldrig..
Jag har beställt min favorittårta på jobbet och på kvällen ska jag ut och äta med Mattias och hans familj i Örebro.. Jag har bokat bord en en meganice restaurang.. Karishma heter den.. Indisk mat! ;) Spännande, måste ju vänja mig vid starka kryddor innan vi åker till Thailand..

Idag har jag och snutten varit på Marieberg och shoppat lite..Köpte den här:



Det ni! Inte illa pinkat för en trähäst..
Så nu ska jag ta massa snajsiga bilder! :)

Köpte även en klänning till födelsedagskalaset/festen på lördag från mq, presenter till andra som fyller år, smycken och sedan kommer jag inte ihåg något mer.. Försökte att hålla igen lite..

På fredag bilar jag, Mattias och hans föräldrar ner till Karlskrona för att ha en myshelg + fira min födelsedag med släkt och vänner! Ska bli så skoj!

Jaja nu ska jag rulla vidare.. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken stilren men GRYMT snygg design på din blogg! Älskar stilen på rubrikerna!

Så nu är jag avundsjuk både på din bloggdesign..och din kamera!

2009-08-17 @ 19:44:43
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0