A list

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hunden Maja för hon är som en stor nalle!
Vad gjorde du kl 08 imorse:Då hade jag varit på jobbet i 1,5 timme..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Navy CIS, fråga mig inte varför dock :p
Det sista du sa högt: Hej.
Det senaste någon sa till dig: Kommer inte ihåg, haha
Vad har du druckit idag: Endast vatten
Vad var det senaste du åt:Lussekatt
Vad var det senaste du köpte: Solkräm på apoteket
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är i trä, ful
Vad är det för väder hos dig nu: Det är kallt men vacket vinterväder!
Godaste glassmaken: Sias gräddglass med chokladklumpar i!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp. 
Sover du tungt: Det vet jag inte, har nog rätt lätt för att bli väckt
Drömmer du mardrömmar: Nej inga jag kommer ihåg iaf
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag absolut
Favoritklädsel: Nån läcker klänning
Favoritlåt just nu: Bara för att de är jul då, feliz navidad! :p
Vad ser du om du tittar till höger: En död blomma
Vad gör dig glad just nu: Socken, sol, kärlek & värme
Vad ska du göra härnäst: Gå till Ica
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bra, lite seg efter en lång dag bara
Favoritgodis: Geishachoklad
Kläder just nu: Mjukisar
Sommarplaner:Jobb, blä
Hur många kuddar sover du med: En tjock en
Spelar du något instrument: Haha nej
Morgon eller nattmänniska: Natt helt klart
Vad är viktigast för dig: Trygghet, kärlek & vänskap
Är du kittlig: Ja, men jag avskyr att bli kittlad tycker bara det är jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0