Denna veckan kommer gå fort..

För jag har lite smått panik!

Vad man ska ha med sig (ska ju bara ha en ryggsäck), om något händer (har jag allt jag behöver då liksom) uschamejj.. Tacka vet jag att man är bra mycket lugnare när man ska iväg med mamma och pappa.. Eller med ett helt gäng i en vecka liksom..Jaja, det löser sig nog.

Nervositeten blir ju inte mindre genom att skrämma upp mig själv.. Igår kolla jag runt på internet efter "farliga djur i thailand". Stenfisk, havsgetingar, havsormar och kungskobror ligger numera inte i facket över mina bästa vänner. Men jag ska ju ha en jäkla otur om jag råkar ut för någon av dessa människodödare. =)

Hur gör man för att "sålla bort" sina kläder.. Hur ska 8 favoritklänningar bli två eller EN? hm.. Jag gillar att packa med alla kläder jag gillar.. För valmöjligheterna liksom..

Jaja, längtar bara tills vi kommer till vår lilla villa och kan andas ut. Det första jag ska göra är att kolla in stranden..jihoo..

Det ryktas om att vädret skulle vända och att det skulle bli -28 imorgon här men vad gör väl det när jag på fredag ligger i minst 28 +grader! moahaha!

Hoppas ni haft en bra helg. Idag har vi käkat middag hos mattias mormor. Supergott och supertrevligt!

Imorgon jobbar jag mina sista sex timmar för december och januari.. johioo!


Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om vardag, mode och foto!

Hej. Bli veckans blogg hos michellepaine.blogg.se!

Anmäl er senast onsdag 6/1. Skynda skynda!

2010-01-04 @ 11:57:53
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: ISABELL

hejsan jag undrade om du skulle kunna ta bort din gamla blogg dvs isabell.blogg.se

jag heter också isabell och skulle gärna vilja ha den namnet på min blogg :) hör av dig.ha de bra

2010-01-07 @ 17:08:40
URL: http://kossamuh.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fin blogg!

2010-01-12 @ 17:07:40
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: jacqueline

fin blogg

2010-01-16 @ 16:22:16
URL: http://nilssonjacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0