Det är nu det händer, det är nu det vänder..

Sitter och kollar på Flickan som lekte med elden. Igen. Kan ju bara inte låta bli.

Det var längesen jag bloggade och jag har varken haft tid eller lust till att sitta här och kuckilura! Men nu har jag det :)

Förra helgen jobbade jag och var på bio med Mattias, Fredrik och Felicia. Vi såg som jag sagt Luftslottet som Sprängdes. Jag kan säga att jag ångrar att jag lyssnade på boken innan. Den var ju bra såklart men det kändes mer som att man satt och vänta på vad som skulle ske och om de hade gjort några ändringar..

Resten av veckan så har jag bara jobbat och jobbat.. Inte gjort något kul alls. Men imorgon kommer min gode vän Jenny och hälsar på mig! Och stannar ända till tisdag! :) Vi ska hitta på massa kul.. Vet dock inte riktigt vad ännu.. Men det kommer bli mycket tjejsnack! Åh vad härligt!

En annan inte alltför rolig nyhet är att jag har mått lite knepigt.. Kan inte riktigt sätta ord på det med det känns inte helt hundra.. Igår mådde jag jätteilla och kräktes. Sen såg jag att jag hade röda utslag i ansiktet. Alltid ska det vara något! :p

Idag har jag satt ihop vårt pepparkakshus.. Ska greja med detaljerna imorgon om jag hinner..

Detta inlägget var nog inte så sammanhållande.. Skyller på tröttheten..

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0