God fortsättning!

Halli hallå!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen.. Mår nästan fortfarande lite illa efter all julmat. Åt dock bara en tallrik, typ första gången någonsin på julafton! Hade en jättemysig dag igår, startade ju redan den 23e med gröt o skinkmacka hos svärföräldrarna sen spelade vi traditionella uppesitterkvällen-bingolotto! Vann inte ett skit, som vanligt.. Men man har väl tur i kärlek istället antar jag! :)

En vecka kvar till Thailand och jag har värsta resfebern! Börjar bli lite nervös. Drömde inatt att vi missa planet. Jag läser massa i vår guidebok och försöker planera vad vi ska göra.. Men det mesta löser nog sig när vi är där nere =)

Snart kommer Felicia och Fredrik hit. Jag ska försöka slinga hennes hår och sen ska vi prata lite om resan och ev dra en rulle eller två =)

Wilma är hos oss nu.. Vi ska nog ha henne några dagar om vi får nu när vi ändå är lediga.

Avböjde vänligen men bestämt om att jag varken ville ha eller ge några julklappar i år men har fått massvis :) Men det är bara att tacka och ta emot, jag är jättenöjd och allt var behövligt. Puss på er :)

Nehe nu ska jag ut en runda i snökaoset med Wilma. Behöver en nypa lust.

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg och bra blogg!

2009-12-27 @ 13:08:15
URL: http://hazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0