Besviken!

Vad som händer med Idol vet jag inte...

De två BÄSTA hängde löst ikväll.. Skandal, för mig i alla fall. Jag och Mattias sa för ca en timme sen att vi vill se dem två i finalen, tjii fick vi:p
Jag tyckte Reza var den som gjorde det med mest känsla ikväll och Erik är ju alltid en klockren sångare.
Tove tycker jag inte alls var bra. Blir rätt trött på fjortiskommentarer och hundvalpsblicken.. 
Jag tycker hon är himla bra när hon sjunger höga toner men det gör hon ju sällan. Man glömmer att hon bara är 16 (17?) ibland, haha.

Kalle och Mariette var bra som alltid, men jag känner inte att man får som en frisk vind i ansiktet som när Erik tar i.. Hoppas jag inte lät alltför negativ framförde bara lite tankar ;)



Imorgon ska vi åka till Örebro =) Fixa lite grejer inför resan, shoppa lite, äta på restaurang och gå på New Moon.. Jihaa!

IDAG ÄR DET CA 40 DAGAR KVAR TILL VI SITTER PÅ BEACHEN!
Dricka en kall öl i sanden, simma i det klaraste av vatten, käka tonvis med kyckling och ris!!






Countdown!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0