Big no no

Shit, tror jag börjar bli sjuk, fryser, kliar i halsen, hostar, trött.. Nej!
Har århundradets värsta träningsvärk också, ändrade ju mitt gymschema igår och det känns kan jag säga! Beach 2010 here I come i alla fall.. :) haha. Frusterande att inte kunna hosta ordentligt pga av att jag är lika stel som en 89åring.

Har jobbat till fem , vart längre än jag trodde men money money förhoppningsvis. Imorgon ska jag ha simning med ett gäng tredjeklassare ?? Får se hur detta slutar!

Ikväll ska vi gå vår dagliga promenad jag och Mattias, sen blir det Desperate Housewives!

Fick en ny katalog från h&m igår, jag blir inte alls sugen på att shoooppa!! :p Och gud vad läckra alla modellerna va, såg så juliga och brunbrända ut! Passar det ihop föresten? Jul och brun? haha. whatever..

På tal om smarta funderingar..
Jag och Mattias satt och tittade på fotbollsgalan igår då en tjej kom upp på scenen för att hämta sitt pris.
Jag: -Vem är det, henne har jag aldrig sett förut, vilken idrott syssar hon med?

Längtar tillbaka till sommaren, tyckte detta var en lämplig bild:


Jag & Pappa vid Kopparrännan


Kommentarer
Postat av: Carro Sandegren

jag har också anmält mig till vikariepolen, ska till yvonne på fredag för lite prat! Hur mycket jobb får man senare? är det skola och dagis?

2009-11-11 @ 11:04:35
URL: http://www.sandegren.se
Postat av: Bella

Hej Carro.. Det där är väldigt individuellt, beror på hur mycket som behövs och hur villig man är att jobba:)Lycka till! ;)

2009-11-12 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0