Dagens

Frukost: Shake- går snabbt när det är bråttom :)
Dagens Outfit: Grå tunika/skjorta & mörka jeansleggings
Humör: Bra, känner mig lugn och sansad
Gjort: Jobbat på ett dagis till kl 16
Planer: Sitta här en stund och grejja med mitt bloggutseende, läsa mina dagliga bloggar, powerwalk :)
Lunch: Dagismat
Läser: Just nu "Englas Showroom" -bloggen
Bästa: Att det är fredag imorgon, jihooo!
Middag: hm ?
Barn: Nej, inte inom närmsta åren ;)
Väder: Skitväder- regn och rusk, hu!
TV-program: Tror inte det blir något idag knappt, Mattias har fått nya Nhlspelet :p
Tänkvärda: Många
Kom-i-håg: Ringa ett samtal


Kommentarer
Postat av: cecilia

vad fin du är bella! längtar mycket till december =)!

2009-11-19 @ 19:37:34
Postat av: Bella

Tack söta Cissi! Det gör jag med ska du veta, jihooo! Allt bra? Kramar

2009-11-20 @ 23:28:23
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0