Fri som en fågel!

Kanske inte riktigt men jag är ledig idag och pappa brukar säga "jag är fri från mitt arbete". Haha.

Igår satt jag uppe länge, grejade med bilder, kollade på tv och bara va, skönt! Sov ut idag, druckit proteinare, försökt komma överens med sf's hemsida.. Men det verkar vara full trafik nu när biljetterna till New Moon släppts.. Suck. Illa om jag inte lyckas få några biljetter!

Idag ska jag ut och röra på mig, vet inte om det blir gym, simning eller promenad.. Får se vad som faller mig in.

Ikväll ska jag laga mat för Bosse & Yvonne kommer hit. Bonde söker fru och allt det där :) Frågan är; vad tusan ska jag laga? Ständiga frågan..



Hörs sen!

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0