Gäsp

Heej bloggen.

Är trött idag faktiskt, det har varit en lång dag. Steg upp 5.40. Jobbat på både dagis och fritids, firat Mattias och varit på personalmöte med det andra jobbet..
Jag tycker inte om att vara trött!

Aj, datorn blir så överhettad att den bränns i knäet. Weirdo.

Imorgon börjar jag inte förräns 13, niiice! Sovmorgon. Hinner också och och röra på mig innan jobbet, skönt.. Känner mig inte alltför hurtig efter helgen..



Nu ska jag läsa Cosmopolitan! Åh älskar känslan av att ha en ny tidning i händerna.. Man vet aldrig vad det bjuds på!

Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: Ems

Cosmopolitan är bra grejer!

Det var väl det jag misstänkte, mådde inte alltför bra när jag testade deras kebabpizza här för ett tag sen :S. Från och med nu bojkottar jag kebabhuset!!!

Jadu har i princip inga planer förutom att jag har match på lördag! Möjligt att det blir utgång, i såna fall får du mer än gärna hänga på bruden ;).

Vad har du för planer?

Puss

2009-11-17 @ 22:58:14
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0