God Kväll

Maten blev supergod! Recept hittar du på Arla.se :)

Har ikväll sorterat tvätt, alltid lika roande! :p

Har varit hemma idag, sjukanmälde mig eftersom jag blev matförgiftad igår, eller ja, jag fick det av det jag åt i lördags.
 Käkade kebabrulle vilket jag inte skulle ha gjort.. På söndagen kunde jag äta mina första tuggor först vid halv sju tiden, var inte så sugen på mat innan dess kan jag ju säga. Mådde ungefär lika dåligt som jag gjorde när jag hade vinterkräksjukan i vintras :o 
Kom också att tänka på hur dåligt jag mådde första dagen på Tjörn sist vi var där.. Och gissa vad jag hade ätit då?
Nu mår jag inte illa längre, skönt.. Har lite ont i magen fortfarande men det går väl över så småningom.


Tidigare idag har jag grejat med Emelie's blogg.. Tycker det är så kul och grejja:)
Hennes blogg hittar ni på http://www.thepiecesofme.blogg.se Jättehärlig tjej det där!



Hör av er om det är fler som vill ha hjälp, jag ställer gärna upp..

Hahaa, känner att jag måste göra något åt min egen blogg också..

Imorgon ska jag jobba och sen ska jag fira min älskling som fyller 22!! :)
Han frågade om vi skulle äta frukost imorgon men då ljög jag och sa att "jag vet inte, börjar ju mycket senare än du".. I själva verket så har jag planerat frukost på sängen.. hihi:) Busigt va? ;)

Godnatt människor!


Kommentarer
Postat av: Ems

Gullig du är ;)

Och tack för femtielfte gången, jag är HELNÖJD!

Förresten, träligt värre med matförgiftning :S måste ju bara fråga vart den där förbannade kebabrullen kom ifrån!?

Kramar

2009-11-17 @ 18:29:30
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad fin din blogg är, Bella! Du får väldigt gärna hjälpa mig med min, om du vill, jag är kass på sånt här.

2009-11-19 @ 11:05:19
URL: http://miranza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0