Måndag

Måndag betyder nästan alltid nystart känns det som men det är också ganska tungt med måndagar, tillbaka till verkligheten liksom. Haha, nu har jag filosoferat klart :p

Sitter och väntar på ett samtal och kikar på efter tio. Carolina Klüft skulle vara med och då har jag svårt för att stänga av, är väldigt fascinerad av idrottare :)

Idag väntas lite städa och plocka här hemma, jag tror också jag ska börja sätta upp lite julstjärnor och sådant för jag jobbar ju hela nästa helg så jag tänkte tjyvstarta lite för jag tycker det är så himla mysigt!

Ska också ut och gå och ev kanske gå och träna också.. Men det återstår att se vad det blir :)

Hoppas alla får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0