Oj så kom natten..

Har suttit här helt utan tidsuppfattning, men jag är ledig imorgon för jag ska fixa med massa grejer! :)
Börjar känna mig aningens seg.

Haft tvättstuga idag (känns som en ofta förekommande aktivitet på söndagar ? :( Sedan var jag ute och gick i en timme ungefär. Kände mig så äcklad efter att ha ätit lite godis. Tänk att jag inte tycker om godis längre?! Men det känns ju rätt så bra =)

Har grejjat lite med bloggen.. Jag blir aldrig nöjd, det är hopplöst det dära :/

Snart är november slut och i december blir det fullt upp!
Jonskog kommer och hälsar på runt den 4.e och veckan därpå åker jag själv hem till familjen och sedan vidare till Malmö för o hälsa på Cissi!! Mycket att se fram emot helt enkelt =) Sen ska jag hem och göra ett tappert försök till och fira lite jul i alla fall. Har ju bestämt mig för att inte fira jul i år egentligen, men vem kan vara utan Jansson och knäckfrossa? Sex dagar senare lyfter planet och då ser ni inte mig på en månad, okej, kanske någon gång jag hör av mig;)

Allt detta blir en härlig avslutning på 2009.





Härliga gamla bilder, haha!

Godnatt Sweden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0