Onsdag och inte så mycket tankar

Känner inte av sprutan så jättemycket (än så länge). Men jag känner mig sjukt slö!

Idag har jag jobbat och umgåtts med Mattias och hans föräldrar. Alltid lika mysigt. Snart får jag ju träffa mina egna föräldrar också <3

Imorgon ska jag ut och gå på morgonen, det blev inget idag för jag var så seg imorse så jag knappt orkade stå. Sen ska jag jobba och sedan ska jag nog färga utväxten :)

På fredag ska jag in till Örebro, måste ha lite nya kläder om jag ska våga visa mig bland folk i fortsättningen.. :p
Sedan jobbar jag hela helgen.. =( Inte alls sugen på det faktiskt!

Längtar bara till 12e december och 1 januari!



Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Ta en titt på min blogg :)<33

2009-11-26 @ 18:11:44
URL: http://amandaallinger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0