Skaffa aldrig 3

eller så är det bara jag som inte kan med det.. Satt och snackade med en snubbe innan, det visade sig att det som hänt med mitt mobila bredband var krångligt så han skulle vara tvungen att ringa till mig imorgon igen.. Därav anledningen till bloggstoppet.. Men nu fick jag "låna" någon anslutning av 3, så det var ju bra! :) Började få abstinensbesvär redan igår, haha.. Är det påväg åt fel håll?

Okej, jobbat idag.. Segt för jag var så trött efter att jag bara sov typ 5 h.. Men imorgon kommer jag vara utvilad :) Skönt.. Jobbar både lördag & söndag. haha

Ikväll har jag lagat köttfärsgratäng, nöjd! Kollat på Idol..

Slutsats:
Rabih- slag under bältet. Go home.
Eddie- kom igen, du kan bättre.
Tove- Vem är det du försöker vara? Känns inte äkta på känslan.
Mariette- Färdig artist.
Reza- Sjukt bra röst! Åh! :) Dock lite taskigt låtval.
Kalle- Begåvad
Erik- Vinnare idol 2009. Hur kan man vara så bra?!!

Vi får väl se vem som åker om några minuter..
Update: Står mellan Mariette och Rabih, hejjar såklart på Mariette!

Mattias har redan somnat, sällan, haha! Men han ligger iaf i soffan.
Nu ska jag kolla klart på idol sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa klart Cosmo och Sofis Mode <3



Trevlig helg hörni!

Ciao Bella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med dig helt på din slutsats!

Erik-vilken helt fantastisk och grym röst!

Älskar Mariette också, hon är så himla skön :D

Jag är så tacksam över att mannen med den otrolig lilla rösten äntligen fick ta sitt pick och pack och åka hem!

2009-11-06 @ 23:53:18
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0