Sööndag

Hej hej!

Sitter här och orkar knappt sitta upp så det får bli en snabbis.. :)

Har jobbat till 16.30 idag.. Fullt med folk eftersom det är fars dag.. Grattis lilla pappa föresten ;)
Trött som en **** som han brukar säga ;) haha

Just nu tittar jag på Top Model, sen blir det sista avsnittet av Ensam mamma söker, spännande :) Söndagar och onsdagar är mina favorittvdagar!

Funderar starkt på att vara ledig imorgon, känner mig helt mör i hela kroppen.. Har ju inte fått sova ut denna helgen ;) Måste tvätta också.. not cool.

Får se vad det blir ikväll, blir väl att sitta med laptopen i knät, kanske kolla lite Sex and the City.. Kanske går någon bra film ? Hursomhelst blir det nog en skön kväll, har laddat upp med massa gott! Geisha+biskvier=Mina favoriter


Just nu i mitt snygga nattlinne:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0