Underbara lördag!

Igår åkte vi in till Örebro och det första vi gjorde var att fylla våra magar! Vi åt mat från det asiatiska köket på en restaurang vid namn Saigon, dundergott! Och det gör nog susen för förkylningar..

Sedan träffade vi Felicia och Fredrik för att gå till resebyrån och fixa med boende i Thailand. Fanns inte så mycket kvar att välja på men det fanns en som vi tyckte var toppen! Vi kommer bo i en villa som ser ut såhär:



Jag tycker det ser bra ut i alla fall :)

Sedan så gick vi en runda på stan, jag som ska spara hittade som tur var inte så mycket. Köpte bara ett par gråa mysigare strumpbyxor, mascara och ett litet halsband från h&m.

Sedan tog jag och Mattias och gick till Bells Coffee, vi var frusna och behövde något varmt i oss =)
Bion (New Moon) var ju inte förrän kl 9 så vi väntade ju rätt så länge.
Under tiden var vi på en spansk restaurang som heter Mingla. Det var supergott & supermysigt!





Mattias tog massvis med suddiga bilder på mig under
kvällen :p



Jag åt Filet Mignon, Mmm!

Och Mattias åt laxfjäril. Snygga upplägg eller hur?


Väl inne på bion möttes vi direkt av besvikelsen att vi skulle ha ett gapigt tjejgäng i nacken. De höll låda hela tiden. De skrattade vid fel tillfälle och skrek när en av huvudpersonerna visades i bar överkropp (vilket han gjorde mest hela tiden). Till råga på allt satt en människa och stank svett bredvid mig så jag knappt vågade andas.
Filmen var lika bra som förväntat, ettan är nog snäppet bättre men jag gillar't =)

Det bästa med hela kvällen var precis då vi kom in på bion och jag såg skylten Luftslottet som sprängdes 27 november! Jag som dagen innan suckade över att ha lyssnat klart på sista boken och undrat hur jag skulle tackla min Lisbeth Salander-abstinens sken upp som en sol i den mörkaste natt! :) Hade ingen aning om att den skulle gå så tidigt.. Så det första jag gjorde var att boka biljetter till nästa lördag:) HAPPY!! Så nu vart det bio 2 veckor i rad =)



Nu ska vi gå och slänga skräp sen är det Top Model! :)


Kommentarer
Postat av: Nat

Fin blogg ;)

2009-11-23 @ 00:06:40
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0