Veckan har gått med raketfart!

Tjabba tjena!

Börjar inte förräns vid 13 idag men är uppe iaf. Skulle gymmat men ångrade mig och tänkte att jag kunde gå en långrunda istället och gymma i helgen. Allt för att slippa stress! :)

Igår jobbade jag på skolan till sex, hade stängning. Därefter hem till svärföräldrarna till vår vanliga onsdagstradition, ni vet hur det är nu va? : ) True Blood var riktigt bra igår!

Svininfluensan sprider sig mer och mer, börjar bli lite stressad faktiskt. Särskilt när jag jobbar med barn..Måste nog ta spruta iaf!

Det snöade igår igen men det la sig inte som tur väl var.

Under helgen gäller följande:

  • Jobb imorgon till 15, därefter Felicias 20års fest/maskerad!
  • Träning, tvättning(?) och mys med baby!
  • Träning, hitta på något med Mattias och sen är det ju lite tvkväll på söndagar! :)

Med andra ord kommer det bli en skön helg har jag på känn, ska inte göra så värst mycket och det är behövligt i dessa tider:)



Baby & Jag på Gröna Lund i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0