Blä blä blä

Usch mår inge bra alls... Näsan rinner, halsen svider, huvudet värker. Kan fredagskvällen börja bättre?Svar: Ja! Har precis druckit superdrycken!

Så här gör man:

  • En kopp kokande vatten
  • Saften från en halv citron
  • En tsk riven färsk ingefära
  • 2 tsk honung



    Blanda och låt stå sig ca 5 min.. Drick! (Sila gärna om du inte vill käka ingefäraklumpar)

    Mattias ska laga mat till mig ikväll, mysigt:) Ädelostfylld kyckling inlindad i bacon med ugnsstekt potatis:)

    Imorgon börjar jag jobba kl 7, kul på en lördag:p Sen blir det middag hemma hos Yvonne & Bosse.
    Söndag är det Marieberg, shopping och middag hos Mattias mormor. Mysigt!

    Helgen sammanfattas alltså av jobb, middagar och shopping! ( Dessvärre har jag inte så mycket och shoppa för) :p


    Ha en bra helg och vi inte hörs.. Nu ska jag snora vidare.. :p

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har bloggat snart 1 år :) själv då?

2009-10-16 @ 18:20:31
URL: http://shinebabyys.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fin blogg! :)

2009-10-17 @ 14:26:45
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0