Godmorgon!

Jag har varit den sämsta bloggaren nu ett tag.. Med anledning av trötthet och ont om tid..Men så kan det vara ibland och jag hoppas ni har överseende med detta.

Jag sitter här i träningskläder med min frukost i hand; Hallon/blåbär protein-smoothie! Smakar fan, men vad gör väl det? Vill man bli fin får man lida pin helt enkelt!
Allt har gått som planerat, har skött mig faktiskt. Inga sötsaker har jag ätit och dragit ner på kolhydraterna..Så vi får se hur det här slutar..

Hallå är det någon som vet när biljetterna släpps till New Moon? (Och nej, jag vill inte gå på den 4,5 långa twilightkvällen) :p

Nej nu ska jag ut på powerwalk och gå i takterna av älskade Stieg Larsson- Luftslottet som sprängdes. Man blir som besatt!



Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0