Hello Westcoast!

Tjabba Tjena HALLÅ! :p

Läget är fint, lite känningar i halsen men det glömmer vi:) Har jobbat ikväll, gick fint!

Imorgon bär det av till Tjörn. Det ska bli rikigt kul! Mysa framför brasan, smutta på ett vinglas, äta god mat (skaldjur? ;), spela spel och bara mysa helt enkelt! Förväntar mig ett och ett annat riff på gitarren också eftersom Almgren ska med:)

Killarna har bestämt att de ska åka själva i en bil men vad gör väl det, alltid härligt med lite girlpower.. Vi lär ju komma fram först ;) Ska in på systemet innan vi åker och det känns fortfarande så konstigt att få vara där. Jag känner mig helt vilse. Förr blev det ju bara det billigaste och enklaste, nu måste man liksom tänka igenom noga innan så det blir riktig findricka! :) Jobbigt läge, men fan va vuxen man är ;) haha.. eller inte.

Antar att ingen tar dator med sig, vårt bredband slutade ju fungera sist vi hade med den så vår dator blir hemma.. Så vi hörs kanske först på söndag!

Ha en bra helg allihopa, det ska jag i alla fall ha..







Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: härligt att jag inte är ensam!

Jadu, vad säger du om imorgon (söndag)?

Kanske en liten promenix runt sjön? kramar

2009-10-03 @ 12:12:52
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: becka

vem hejar du på i idol ?? :) <3 svara i min blogg. :D

2009-10-09 @ 22:55:07
URL: http://denbeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0