Mysmums

Sitter i en gosig tshirt..Nyss kollat på True Blood och känner mig sådär helt utmattad i heela kroppen!
Det har varit fullt upp hela dagen! Likaså imorgon..

Jobbar till fyra sedan ska jag gå och simma och eventuellt gå också.. Får se hur mycket jag pallar! Fredag jobbar jag till sju och på lördag ska jag på jobbfest! Först blir det bowling i tre timmar, haha. Tror aldrig jag spelat så länge på en gång, högst två.. Gissa om jag kommer vara trött i armarna sen :p Men bowling är superkul. Sedan ska vi hem till Linda och Peter där det skulle bli någon form av plockmat och fest! Alltså har jag en helg att se fram emot.

Nu ska jag krypa ner i en varm säng.. Mmm!

 


Bild från förra jobbfesten.. haha.. Klänningen ger gravidmage, jag vet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0