Nystart-måndag

Hejsan! Allt är fint här, skulle bara ha jobbat från 11-15 men de ringde vid sju och frågade om jag kunde börja vid nio istället..och så blev det. Jättehärlig avledning det dära!

Började dagen med en proteinsmoothie så vi får väl se hur det går, tanken är att i allafall känna sig lite nöjd på stranden i Thailand:p Tiden är knapp så det får bli tokkörning, ska städa upp lite här hemma sen är det motion som gäller.. Jag ska röra på mig minst en gång om dagen..


Wish me luck!

På med träningspantsen.. :)

Bella


Kommentarer
Postat av: Camilla Svensson

GO GO. Du är i farten som vanligt. Haha alla dessa gånger man håller på och ska vara nyttig. Nåt ska man ju ha och göra. Jag tycker du är fin :D

2009-10-13 @ 15:28:04
Postat av: Bella

:) Haha, som vanligt vet jag inte.. Men ibland får man sina ryck! Jag vet, det är patetiskt, men någon gång borde man väl fan lyckas:p.. Hur är det med dig då? Händer? TAck! Detsamma sötis!

2009-10-14 @ 00:31:27
Postat av: Camilla

Hehe jo man borde ju det. Man har ju försökt i sisådär tio år utan att någon större, drastisk förändring skett, men man får aldrig sluta hoppas och försöka. Jodå jag lever, har haft rätt mycket besvär med svullen mage och ömhet så har inte kunnat äta så rejält. Men jag ska gå till vårdcentralen i morgon tänkte jag och se vad som är på tok :p Annars jobbar jag och sliter i samma gamla, trista stad. Måste säga att det är ett nöje att läsa din blogg. Man vet ju ingenting om varandra längre. Hoppas du mår bra iaf <3

Stor KRAM

2009-10-14 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0