Säg inte att jag ska bli sjuk....

Usch mår inge vidare alls faktiskt. Inte så kul o höra för er kanske? haha.

Ikväll har vi varit hos svärföräldrarna, käkat megagod chili con carne och nyponsoppa med glass till efterrätt.. Nice! Kollade på Bonde söker fru.. Mattias och Yvonne tycker det är så pinsamt ibland att de knappt vågar titta.. Det känns som att de tafatta och blyga människorna aldrig träffat annat folk förut haha. Men det är det som är charmen med progammet. (Alla är ju inte sådana heller) ;)

Kollat på True Blood nu.. Tycker spänningen försvunnit lite nu mellan Sookie och Bill.. Det är ju kanske inte lika intressant nu när.. Ja ni vet ni som kollar:p Men jag tycker serien är döhäftig i alla fall:) Faktiskt aldrig sett någon liknande serie, kul med något nytt!

Imorgon jobbar jag kväll (om jag förhoppningsvis mår bättre imorgon), jobbar också fredag, lördag.. Får se vad som händer i helgen, har lite blandade planer.

Besökrekord igen föresten!

Sovtime.Godnatt.

Bella


Kommentarer
Postat av: Ems

sv: Jobbigt:( som sagt, krya på dej!

haha du har fullt upp märker jag, men då satsar vi på slutet av veckan där :D

Kom också att tänka på det där, kan ju skaffa ett tillfälligt lösenord sen om du vill fixa och trixa lite!?

Med mig är det helt okej, är förkyld men det hör väl till såhär års!

kramkram

2009-10-15 @ 08:16:48
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Olivia

Krya på dig! Det lät inte bra!

2009-10-15 @ 11:00:39
URL: http://shinebabyys.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Halloween snart, ska du klä ut dig? Till vad? =)

2009-10-16 @ 00:56:48
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0