Snart läggdags!

Ikväll har det blivit grovt bröd med leverpastej och smörgåsgurka, kittlar dödsfint i kistan!

Imorgon jobbar jag några timmar men man vet aldrig om det blir fler.. Annars kretsar planerna kring Felicia, motion, matlagning och sen uppekväll! Har bestämt mig för att vara ledig på onsdag.. =) Är sjukt sugen på att åka in till Örebro då men plånboken säger något annat..

Känns som att det kommer bli en fullspäckad höst/vinter.. Har massor planerat redan, jobb, träning, resor och så vidare...

Nästa vecka väntar Stockholm, hälsa på syrran ;) Mamma är där på utbildning så då ska vi passa på att umgås allihopa.. Mamma ska bjuda oss på trerätters + show på Wallmans salonger! Jippie!! ;)


Fina syster sist jag var hos henne <3

Nu ska jag krypa ner hos plutten.. Så mysigt! hihi

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0