Tillbaka till verkligheten!

Hej bloggen!

Har varit lite off men nu är jag på banan igen!

Tjörn var super! Inledde fredagen med längsta och galnaste diskussionen på länge, men det är alltid givande med lite tankeutbytning. haha.

Veckan gick fort och flöt på som vanligt, jobbade och så. Yvonne var här på middag i onsdags, alltid kul att ha lite folk hemma, det blir så sällan. Vi har tagit upp vår gamla onsdagtradition nu igen.. Mat+bondesökerfru+oskyldigtdömd=trevlig kväll! Kul att ha lite bestämt när man alltid (oftast) ses så att man tar vara på sina nära

Nu måste jag kila här, mattias väntar ivrigt med film i dvdn, andra filmen med Johan Falk.. får se hur det blir..
Imorgon väntar ett hälsosammare liv och ny avdelning på dagis.. spännande.. Mer om det hälsosamma livet senare..

Trevlig afton gott folk!

Bella

Kommentarer
Postat av: becka

okej , hehe jaa .. Jag vet ine .. alla e så bra .

reza, mariett, rabih tove, jaa du :P

hehe ha de bra

2009-10-11 @ 21:37:41
URL: http://denbeckah.blogg.se/
Postat av: Carro Sandegren

skickade meddelande till dig på facebook om presentkorten. Jag kan lägga dom i ditt brevinkast så sätter du in 400 kr på mitt konto, är de okej?

2009-10-12 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0