Den blonda kalufsen!

Hej & hå! Håret blev ljust och en aning oranget, sexigt va? Nä men jag tror de röda nyanserna försvinner snart..hoppas. Det var lite knivigt men tänk vad man kan göra själv :)

Har kollat på Idol.. Vet inte vad jag tycker egentligen.. Svårt. Så många bra i år. Mariette har jättebra röst men det här med flaxet med armarna bergriper jag inte riktigt. Erika bra likaså men lite halvmjäkig:p..Sabina kan bättre-fel låtval. Clara vet jag inte alls.. Känns som om rösten är lite tillgjord? Och hon med frillan är skön. Verkar vara sig själv och ger allt hon har :) Men vad vet jag? haha. Jag har ingen favorit bland tjejerna ännu.

De jag har reagerat mest positivt på är Erik, Kalle och Eddie. Erik- skitbra röst, klockren! Kalle- kommer nog kunna blomma ut ordentligt, också bra röst. Eddie- kommer ha förmåga att vara mångfaldig.

Det var en liten utvärdering där ja, skönt och tömma tankarna.

Förövrigt är jag beroende av Vem vet mest? Frågesport har blivit en stor hobby, ska jobba vidare på det:)

Imorgon jobbar jag, torsdag likaså.. Fredag bär det av till Tjörn.. :)

Är lite besviken på somliga människor.. När ska du vakna upp och inse vad du egentligen vill? Förändringar är inte alltid så bra..

Sov gott amigos. ;)

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0