Hejsvejs!

I fredags var jag och Mattias i Örebro, gick på stan, tog sprutor, tittade på bio och åt massa mat:)

Vi såg nya Beckfilmen.. Skådespelarinsatserna var bra men övriga filmen var sådär.. Inte så bra handling.
Men det var mysigt i Örebro iaf!:)

Igår jobbade jag från 7-16.. Mycket folk.
Sedan åkte vi och kollade på badrummet.. Nästan klart.. Allt kakel är uppe. Åh nästa fredag <3

Sedan så kollade vi på Taken för andra gången, så himla bra.. Sedan var det fotboll Sverige - Ungern.. Sverige ledde med 1-0 sen pga av taskig domare vart det 1-1.. Matchen närmade sig sitt slut och alla var nere.. Zlatan gör mål i 93e minuten.. Självklart skriver alla tidningar om honom idag fast han inte var speciellt bra i övriga matchen.. Typiskt.

Sedan kollade vi på Twilight igen typ fjärde gången. Sedan somnade jag och gick o la mig.. :9

Nu idag har vi ätit räkmackor till frukost sen nu blir det rensning av Bosse o Yvonnes vind.. Får se hur det slutar..

Idag är det tv- söndag! Jihooo!
Ny säsong av Top Model, Ensam mamma söker och sedan filmen Den utvalde. Sistnämnda är förövrigt jättebra.. Har jag för mig..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0