Helgens sista dag

Hejhej!

I helgen har det hänt mycket, hade egentligen inte planerat någonting men det är ju då som det brukar bli sådär.

I fredags jobbade jag till tre. Sedan tog jag mitt andra kliv in på systemet, spännande det där, haha:)
Sedan cyklade jag hem och städade hela lägenheten som var full med damm efter bilning och annat..Fixade nya badrummet<3 På kvällen kom Felicia, Lundholm, Jimmy och Jansson.. Vi kollade på Idol, drack lite och bara umgicks..

På lördagen gick jag och baby till affären och hade sedan mysfrukost:) Städade, rensade och packade upp och så i princip hela dagen..Sedan åkte vi till Felicia och Lundholm o käkade pizza och festade. Häger, Matilda, Henke och Frida kom också, det var jättekul! Sjöng massa singstar, dansade och snackade.. Kom i säng ca 04.30 (!).. haha.. Jag som skulle hålla på och greja idag också vaknade av att Mattias väckte mig och sa "Bella, klockan är 3".. Panik! Men det gick bra iaf, har tvättat och så idag ändå:)

Jag och Mattias har haft mys och käkat varma mackor.. Glass oxå:p.. Imorgon är det tillbaka till verkligheten och ett hälsosamt liv..

Jobbar 6 dagar denna veckan..! Må, ti, tor,fre,lör och söndag! Är iaf ledig på onsdag, annars hade jag nog inte pallat.. Det tär ju lite på en att ha två jobb man hoppar emellan.. Man blir lite förvirrad ibland:)

Hoppas alla har en chillig söndag.

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0