Höstseg ?

Halli hallå!

Här är det bra förutom att jag känner mig så seg, har gjort det länge nu tycker ja:(
 
Idag har jag varit ledig, sov till nio ungefär.. sen har jag bara gjort massa nytta! Handlat, tvättat, städat, roligt va?! Måste ta mitt liv ifrån vardagen någon gång.. men så är det när man blir vuxen:P

Sitter och tittar på ett gammalt topmodel avsnitt, konstigt att det är så kul och se sånt som man redan sett..i brist på annat kanske..

Felicia och Lundholm tog sig i kragen och bestämde sig för att följa med oss till Thailand, iaf i två veckor! Räkna med fest på de!! ;)

Jobbar heeeeela helgen nu, hur segt är inte det på en skala? Om jag får bestämma så blir det nog Flickan som lekte med elden i Örebro på lördag iaf..

Senare blir det matlagning, promenad, lägga in bilder från kameran, ev skicka lite till framkallning, sugen på att fräscha upp i våra ramar här hemma:)

Lagom jobbigt att hemsidorna jag är inne på bara krymper för varje knapptryckning, kan ju inte kolla något på facebook!

Bella

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: åh tackar, visst är han het!? Vi hade grymt kul den där dagen vill jag lova!

Vet inte om du har missat, men jag frågade förut om du hade lust att hjälpa mig lite med min blogg?

Du är så himla duktig på det där ( och jag helt värdelös!)

2009-09-17 @ 18:01:49
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0