Late Show

Fråga mig inte vad jag pysslar med när jag är uppe såhär sent :p..

Kände ett sånt sug så satte mig och kollade på Sex and the City-filmen för jag-vet-inte-vilken-gång...Blir så töntigt lycklig av den, så himla tjejig så det finns inte :)
Ikväll har jag och baby spelat Bingolotto, haha.. Gamla? Jag vann!.. Ingenting! Mattias vann en ny lott.. hm. Superjackpot? Yeah right.. De få gånger jag spelar så tänker jag alltid "aldrig mer".. Men ändå ligger hoppet kvar där, "någon gång kanske turen hamnar hos mig och millen åker in på kontot".. Keep dreamin.. Undrar alltid vilka det är som vinner egentligen, man hör ju aldrig talas om någon.. Typ norrlänningarna?

Igår var vi som sagt på Flickan som lekte med elden..Jag längtar redan till den kommer på dvd.. tror jag ska gå och se den en gång till..haha. Jag var så rädd så jag nästan skulle behövt blöja. Spännande och väldigt bra skådespelarinsatser, tummen upp!

Innan dess var vi och åt på Efesos, rekommenderas varmt!

Jaja nu ska jag sussa sött bredvid Mattias och Wilma som har varit hos oss idag <3

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0