Måndag-hoppas veckan går fort..

Hejhej!

Sitter här och pillar med mina scheman.. Blir ju två jobb för mig i höst för er som inte visste det..
Vikariepoolen och Frosths konditori :)

Steg upp kl 8 idag.. Käkade frukost och gick sedan en powerwalk runt Aspensäng.. Handlade. Duschade. Städade lite. Börjar jobba kl 13 idag :) Så nu ska jag fixa lite lunch till mig här..

På fredag!! ;) Längtar efter att inreda vårt nya badrum....

Ledig i helgen.. Då ska jag mysa med min älskling. Det var längesen:)


Kommentarer
Postat av: jonis

hej bella! håller med om att true blood var bra och nitar är skit snyggt! hoppas allt är bra här rullar det på men är ganska tråkigt... ska ni flytta hem snart? puss

2009-09-08 @ 11:24:02
Postat av: Bella

Hej snuttis! True Blood är skitbra, går ju ikväll:) Allt är bra förutom att jag har huvudvärk och lite sånt smått och gott.. haha det hade vi nog inte tänkt, men du kan ju flytta hitupp så kan vi leka;) Puss

2009-09-09 @ 14:22:48
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: ebba

snygg bloggdesign :)

2009-09-14 @ 21:51:14
URL: http://ebbajonasson.blogg.se/
Postat av: jenny

haha det var bara hem till er lägenhet jag menade;( så jag kan komma och hälsa på:)

2009-09-23 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0