Onsdagsfart

Veckorna går så fort.. Snart är man 40.. :p

Idag steg jag upp vid åtta, käkade gröt och tog sedan en långpromenad.. Det var så vindstilla (då iaf) så jag var tvungen att stanna vid strandpromenaden och bara njuta av den vackra bilden när träd och små stugor speglades i sjön. Älskar morgonpromenader (dock inte den delen då man ska stiga upp ) :p

Sedan jobbade jag 13-19.. När jag kom hem var jag inte välkommen i köket.. Mattias hade lagat jättegod mat som en överraskning.. Mm! Har såklart kollat på Idol, det blir som ett beroende på höstkanten:) Sedan var det Oskyldigt dömd, åh älskar sådana program.. jag är lika rädd varje gång. haha. Usch, sen blev det ett riktigt äckelprogram.. haha. Fråga Olle- dokumentären, fast jag är väl äckligast som tittar på det.. Riktigt ofräscha människor som ställer upp må jag säga. Onanimaraton, ingeting för Linde.

Jobbar samma tid imorgon..Och på fredag åker vi:) Skönt med lite minisemester.

Förörigt tycker jag precis som juryn att Erik ska vinna idol !



Saknar min fina syster!

Godnatt kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hörredu Bellabus! Vi måste ju promenera tillsammans någon dag! :D Jag älskar att vara ute och spatsera, och det är ännu bättre om man har trevligt sällskap!

2009-10-01 @ 10:08:59
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha "onanimarathon- INGET för linde" :D

2009-10-06 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0