Snabbis!

Eftersom jag inte har så mycket inspiration för bloggen just nu så kommer här bara ett litet inlägg. Veckan har gått lika fort som vanligt.. Jobbat, igår var jag i Örebro med Felicia. Vi träffade också Elin där och åt lunch på la Baguette. (Nej, vi åt inte baguetter:) :p Sedan gick vi och kikade i affärer också.

Idag fick jag inget jobb, rätt skönt.. Har städat lite, rensat garderoben och lyssnat på gamla godingar av madonna hela dagen:) Lagade också mat till baby när han kom hem, vår favorit.. :) Klassisk sej med kokt potatis, ägg och dillsås.. mmm:)

Imorgon är en efterlängtad dag:) Ska jobba och sen ska vi äntligen gå på Flickan som lekte med elden, har väntat ända sedan första filmen :) Lundholm & "Fellan" (haha) ska också med så då blir det nog en bit mat innan också..:)



Ikväll har jag suttit i fotbad, när man inte har badkar längre får man ta vad man har:)

Nu ska jag greja vidare här.. Trevlig helg om vi inte hörs!

Bella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0