Vi har det bra, vi här bak i soffan

Torsdag kväll. Jobbat, handlat, sitter nu bänkad framför tvn men baby och Wilma som vi lånat hem över natten, älskar de små djuren:)

Det har varit en bra dag som jag startade med en powerwalk men sen är jag också väldigt besviken på SJ! Över tusen spänn fram och tillbaka till Malmö är helt INSANE! Snälla Sverige ge dem lite konkurrens. Jag känner mig minst sagt begränsad. Jag vill ju träffa Cissi!

Imorgon är det Lindemarken här, det innebär kålsoppa och fullt upp på jobbet, men det är bara kul för då går tiden undan.. Jobbar även lördag och söndag men det kommer ju fler helger väldigt fort..

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med Wilma..trötter..

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0