Busted; Jag har ett beroende!





Har kommit på att tidningar är min stora last här i livet..Jag har bestämt mig för att börja prenumerera på EN tidning istället för att köpa alla som verkar intressanta varje månad.. Sofis Mode och Cosmopolitan är nog mina favoriter men SOLO är ju också rätt bra? Vi får se hur detta slutar. Vet dock inte vad jag ska göra av alla gamla?! Tråkigt att bara slänga dem också för dem är ju inte gratis direkt.. Och jag tittar faktiskt i tidningarna igen ibland.

Igår så var jag och Mattias på stan här i Linde, inte jättekul eftersom det inte tar många minuter att gå igenom hela stan haha. Men vi var och käkade lunch och så med Yvonne och det är ju alltid mysigt. Efter det så gick vi hem till henne och mös lite med hundarna.

Fredrik och Felicia hämtade oss vid femtiden och då åkte vi in och åt grekiskt och kollade på bio. Vi såg Shutter Island och jag kan bara säga att den inte ligger på min topplista över favoritfilmer.. Men det är alltid kul att gå på bio i alla fall och Leonardo Di Caprio är en underskattad skådis:)

Nu håller jag på och grejar lite här hemma, ser ut som vulkanen fått utbrott även i vår lägenhet..
Sedan blir det träning och ikväll ska jag se på Lisbeth eftersom jag missade det igår <3


Kommentarer
Postat av: Ems

Du är inte ensam om den lasten vill jag lova!

Tycker du ska prenumerera på Cosmo i såna fall :)

Känns som den har mest variation och spännande grejer! Så är den ju rätt tjock också!

2010-04-19 @ 20:28:24
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Bella

Näh visst är det jobbigt?! Kostar om inte annat..

Ah Cosmo slår det mesta faktiskt, får nog bli det ;) Tack för peppen.. Nu är det inte långt kvar till du åker! Är du nervös ? =)

2010-04-19 @ 23:53:11
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0