Härliga liv!

När solen skiner så känns allt så himla bra! Särskilt när man är ledig.. :)

Jag har slutat lova saker på bloggen för jag tar mig för lite tid till det..
Jag vill skriva mycket mer, göra om designen och lägga ut massa bilder och uppdatera mest hela tiden!
Jag vet inte när men det dagen kommer.. Måste bara ta några nya schyssta bilder att ha som header först:)

Sitter nu och kikar på Svenska Hollywoodfruar.. Tycker det är så skönt att titta på sådana program och koppla bort verkligheten för en stund. haha.

Har hyrt filmen The Women och ska ha myskväll med mig själv ikväll.. Ni vet väl nu att jag brukar ha sådana. Jag är en människa som verkligen uppskattar tiden med mig själv. Behöver det för att må bra =)

Åh nu hörde jag att Mattias satte nyckeln i dörren och kommer med hunden Wilma så helt själv blir jag då inte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0