Out of time!

Tjolahoppsan!

Här jobbas det på för fullt denna veckan! Det är bara jobb och träning som står på schemat, men i helgen blir det annat!

På fredag blir det röj och i helgen är jag ledig! Då ska jag och Mattias ha myshelg, var så längesen det bara var han och jag för en helg =)

Nu tittar jag på True Blood och laddar upp lite bilder på facebook..

Jag ska inom snar framtid lägga upp bilderna från Thailand men det får bli på en ledig dag, är ju som sagt runt 1000 bilder.. Så det är ju inte att "bara"..

Imorgon börjar jag 6.45 och slutar tidigt, då ska jag ta en runda på stan och kolla lite..Sen blir det träning =)


Kommentarer
Postat av: Ems

Haha eller hur! Clementiner är bra grejer :P

2010-05-01 @ 19:39:24
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0