Fäller tårar för Anja..

Usch det var inte roligt när Anja kraschade idag i störtloppet.. Och vilken silverchans sedan.. Jag lider med henne och hoppas att hon återhämtar sig för kommande tävlingar.

Jobbade till sju, har grejat med en överraskning sedan så det blev inte någon tid över..

Fick mina grejor från h&m idag, jippie, bilder på det kommer också.

Min blogg känns ofta som att det är "mycket snack och lite verkstad", men det ska det bli ändring på. Ska nog börja planera mitt bloggande!

Hoppas alla mår bra!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Ems

Sv: Jag ska dit och jobba på rhodos största nattklubb för skadinavier! Tror det kan bli en väldigt rolig upplevelse så hoppas jag får det!

2010-02-22 @ 21:32:45
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0