Nu är jag tillbaka. 16/2- Fettisdagen!

Hej hallå!

Internet funkar nu (än så länge) och jag har haft fullt upp tills nu känns det som =)
Men nu har jag fixat allt jag skulle och känner mig fridfull!

Ikväll kommer en bilduppdatering, om jag inte somnar plötsligt.. Är lite trött idag. Steg upp 4.30 för att sedan jobba på självaste fettisdagen.. Vi sålde inte lika mycket som vi brukar men det blir ändå några tusen semlor.. Gud vad folk äter! :) Men det måste ju vara en av våra allraste godaste bakverk här i Sverige. Eller hur?

Det som hänt på senaste kan sammanfattas av följande:
Tittat på OS (Kalla är så himla bra!), beställt handdukar&sängkläder från hm, framkallat bilder, varit sjuk, melodifestivalen, ätit massa god mat, jobbat hela helgen.. Var ledig igår men nu jobbar jag fram till fredag och då kommer världens bästa syster till mig! Jippie!

Nu ska jag dammsuga, sedan ta en promenad i snön (som förhoppningsvis försvinner så fort som möjligt) och sen sitta här :)


Khai Island


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0