Snökaoshelgen!

Hej o hå!

Här är läget fint, trött på snön och sugen på vår bara!

Dagarna som gått har jag haft mycket roligt att stå i =)
Syster Hanna kom till oss i fredags och har stannat hela helgen. I fredags tittade vi på let's dance, åt mat och cheesecake. Drack vin gjorde vi också! Lite OS sändningar finner vi på tvn mest hela tiden också =)

I lördags hade vi tänkt ta en heldag i Örebro men snökaoset gjorde att suget minskade :/ Istället tog vi en myspromenad på stan i Linde och kikade runt och gick och åt på Bellas. Efter lite shopping gick vi hem och gjorde oss iordning för en helkväll hos svärföräldrarna med melodifestival och sällskapsspel ända fram till 0200 ungefär :) Det var en kanonkväll.. Lite vin slank ner även denna kväll.. :p

Söndagen var vi sega men vi var iväg på Bosses kalas i alla fall och senare på kvällen tittade vi på film, Min stora feta (?) grekiska semester. Inget vi rekommenderar dock. haha. Det var tänkt att Hanna skulle åka hem vilket var omöjligt med en SJ hemsida ur funktion och fulla bussar hela dagen. Så hon stannade till idag :)

Idag har jag dammsugit, latat mig, powerwalkat och handlat.. Haft en skön ledig dag helt enkelt =)
Imorgon ska jag upp tidigt för att befinna mig på hjärt lung räddning med jobbet kl 7.30

Nedan följer lite blandade bilder från senaste veckorna..


Grönsaksoppa gör gott i vintertid!

Alla hjärtans dag kom och gick. Jag fick blomsterbud av min fina mamma <3

<3

Mattias och jag gick runt strandpromenaden




Jag fick blomma av Mattias på alla hjärtans dag också, nallen satte han dit själv :) hihi. Så gullig!

Snö i mängder, överallt.

Ett STORT paket kom på posten..

Innehållande sängkläder och handdukar.. Trött på vanligt vitt! :)

Jag bakade cheesecake för Hanna skulle komma :)

Hon blev glad =)

Jag me!


Vi blundade på varannat kort :p



Hanna & Wille myyyser!

Så nu ska jag kolla på finalen med Kalla och Haag. Synd att Theodor ramlade..

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0