Tetisdag!

Hej i kylan! Idag känns det kyligt, vill helst bara sitta hemma och dricka te och kura upp sig i en tjock filt!

Idag har jag varit på HLR utbildning med jobbet. Det är inte helt lätt kan jag säga, vi var svettiga allihop men vi fick många skratt! Så nu vet ni att jag kan rädda er! :)

Nu sitter jag och tar det lite lugnt och bara myser, ska läsa lite Cosmopolitan och Sofis Mode innan jag börjar jobba.

I veckan har jag inte så mycket planerat, jobba fram till lördag, fest på lördag också.. Vi ska fira Anna på söndag och det blir eventuellt lite bio också om det blir som vi tänkt oss :)

Hoppas alla mår prima och glöm inte mössan!




Lite mysbilder på mammas katt Manne bara för att jag är på myshumör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0