Vilken guldkväll!

Klockren stafett, grattis Sverige!!

Idag har jag jobbat.. Känns som man inte gör annat och ändå jobbar jag bara 75% :p 
Funderar över plugg mycket nu, sugen på att göra något annat :)

I helgen så blir det förmodligen bio på fredag, jobb lördag och så fest på lördag med! Kul! Bionördar som vi är så har vi mycket bio att ta igen efter resan :)

Imorgon blir det jobb till sju och på torsdag och fredag slutar jag lite tidigare =)

Lör, sön veckan 11 ska vi iväg och åka skidor! Jag är lite rädd för det var bra längesen jag åkte, men jag får väl börja i barnbacken! :)


Goa gubbar!!


Kommentarer
Postat av: malla

fiin blogg :)

vad gör du?

kram

2010-03-06 @ 21:15:36
URL: http://madeleiinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0