L e d i g a d a g a r g å r FORT!

När jag är ledig så blir det konstigt nog alltid fullt upp, kanske för att jag alltid sover för länge?

Idag har jag gymmat, gått runt aspensäng, lagat falukorv med stuvade grönsaker, lagat biffar och gjort grekisk sallad! Har även strykt och varit och handlat! Woooff!

Kvällen har tillbringats med tvn, Mästarnas mästare, Desperate Housewifes, Cougar Town! Härligt när en ny årstid kommer för det innebär också massa nya fräscha program =)

I helgen ska vi iväg till Klacken och åka skidor och till påsk ska vi åka ner till Karlskrona. Mycket att se fram emot :)


Världens bästa farfar & farmor får jag snart träffa igen! Och alla andra goingar där hemma såklart!


Kommentarer
Postat av: Millan

Så jävla söta är dom :D

2010-03-17 @ 17:14:21
Postat av: Bella

Visst är dem ;)

2010-03-17 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0