Söndag

Ingen söndagsångest idag inte! För jag är ledig imorgon! Moahaha! Känns rätt gott faktiskt!

Sitter vid mina "svärföräldrars" dator då mitt internet som vanligt väljer att inte fungera!
Ska ringa till dem imorgon och säga upp skiten.

Helgen har spenderats hos Mattias mormor med sambo då det inte blev av något med Stockholmsresan.. mycket mysigt! God mat och trevligt sällskap, det kan inte bli så mycket bättre =)
Gick på stan igår och det var fullt med folk med tanke på melodifestivalen.. Såg både Charlotte Perelli och Linda Pritchard uppträda, inte varje dag man ser en kändis när man bor här uppe i skogen :)

Idag har vi varit på 74 årskalas. Mattias farmor fyllde. Alltid kul att träffa allihopa =)

Nu ska jag kika på Blåsningen strax och inatt blir det eventuellt Oscarsgalan! Ska ha en såndär myskväll med mig själv, de ni!

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0