3 maj- Wanna be on top?

Ännu en av alla dessa måndagar! Men detta var en härlig måndag att vakna till för jag har varit L-e-d-i-g-!:)
Startade dagen kl 8 med tvättstuga, så nu kommer jag att gå runt ren i fortsättningen.. ;)

Idag har jag inte hunnit med så mycket annat.. Plockat, diskat och rensat.

Har varit och handlat lite inför veckan, jag har blivit bättre på att planera veckorna i matväg.

Ikväll har jag lagat biffar! Med risk för att låta självgod så var det superdupergott! Biff a' la Bella med svamp och massa lök, mjjummma!

Nu är jag lite chokladsugen, undrar om man ska synda idag och vara seriös imorgon?  ;)

Fin tvkväll har jag framför mig, Top Model och Hollywoodfruarna, missar dock Bonde söker fru men det får jag ta =)

Har ju inte bloggat på några dagar med i helgen så var det fest i fredags kanonkul(a)!, i lördags hade vi mys & gotte dag jag och plutten och igår så var jag ute och gick med Erika runt Aspensäng och sen var jag hos min svärmor och lagade mat och umgicks =)




Felicia Mickis Jocke & Jag

Nu ska jag ut på en liten promenad, hoppas alla mår bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0