Aloha!

Idag är jag leeedig och med tanke på min förkylning och seghet så sov jag ut imorse, det behövdes =)
Eftersom jag vaknade senare än vanligt så gjorde jag bara en lättare frukost / mellis:

  • 1 Banan
  • Ca 1 dl hallon
  • 1 dl Verum hälsoyoghurt- hallon/jordgubb
  • Vatten i valfri mängd


Igår tittade jag & Mattias på Avatar, den var jättefin! Både jag och Mattias var så trötta så vi tyckte den var lite väl lång och utdragen :p

Idag ska jag inte göra så mycket förutom att typ dammsuga av, ta en promenad, köpa sallad på Bellas till oss ikväll ( vi gör nästan alltid det på fredagar)

I helgen har jag ingenting planerat eftersom jag jobbar både lördag och söndag.. men vi får la se vad som händer =)

Hoppas alla mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0