JAG ♥ SOLEN

Åh man blir som en helt annan människa när solens strålar skiner! Idag har jag gymmat, jobbat och på kvällen har jag också gått längs strandpromenaden, vill vara ute hela tiden!

Håller på att leta klänning till bröllopet vi ska på vid midsommar, helt plötsligt är jag jättekräsen? Klänningarna som jag tycker ser "okej" ut är också de dyraste :p

Igår skulle Mattias precis steka fisk då allt bara slocknade, spisen har gått sönder  :( Och vi har en ovanlig storlek på vår och de kostar mycket mer bara för att den är 10 cm bredare (och typ knappt finns längre)..

Vi har hämtat våra tapeter idag iaf, kommer bli grymt!

Nu kikar jag på Gossip Girl (missade när det började gå så nu har jag lånat box av Erika :)
Måste snart gå och lägga mig, ska försöka gymma imorgon om träningsvärken tillåter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0